Založ si blog

Archív: november, 2011

Sila vôle

Keď ja som tak veľmi chcela, až sa z toho celého stala vec nechcená. Nechcem ľúbiť teba. Nechcem trápiť seba. Chcem byť volne vypustená a správne naladená, na ďalší deň a krajšie ráno a chcem a chcem a chcem! Choď si kľudne svojou cestou, ja ťa pustím, hej, dovolím si toto gesto. Voči sebe, voči tebe, bude to tak správne aj keď trochu uletené ako predstava, že by […]

Pokračovanie článku

Forest

Darujem Ti cas,venujem Ti vecnost. Darujem Ti sen. Rozhodni…vidis v nom buducnost..viem. Zatial je to cierny les. Bez vone borovic. Skus sa usmiat a ja budem plakat. Skus plakat a ja sa budem smiat. Si ty a som ja. Sme obaja. Ale bez seba. A… nase ja je prec. Hladas ho sam. A ja som stale tu. A cakam.

Pokračovanie článku

Žena

Myšlienky mi blúdia v hlave a sú tak trochu uletené, od reality všedného dňa na míle vzdialené. S tou porovnať sa nedá, to, na čo myslím keď som sama, to na čo myslím keď pri sebe ťa nemám. Si moje teplo a si moje všetko, si každou bunkou ktorú strádam a bol si všetkým čo postrádam. Si energiou môjho ja, si energiou ktorá ma poháňa, si vesmírom ktorý ma pohltil. […]

Pokračovanie článku

Čas

Čas? plynie…nehojí. Láska? horí..a ….neutícha. V mojom vnútri smútok. Plače… Narieka v mojej duši. Je čas ísť. Je čas opustiť sny. Je čas opustiť Teba.

Pokračovanie článku

Zima a dážď

Dážď za oknom zmáčal mi sen, v ktorom som bola v objatí tvojich lúčov len. Nahradiť teplom umelým sa dá?tá zima, ktorá ma celú objala? Dá, avšak netrvá to dlho. Len chvíľu a preto, radšej zimou stuhnem ako bez Teba budem. Láska moja slnečná…

Pokračovanie článku
Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

28.03.2024 12:00

Duel prezidentských kandidátov Korčoka a Pellegriniho sme sledovali online.

Teroristický útok si objednali Ukrajinci a máme dôkaz, tvrdí Moskva. USA: Nezmysel. Islamisti zas a znova priznali zodpovednosť

Teroristický útok si objednali Ukrajinci a máme dôkaz, tvrdí Moskva. USA: Nezmysel. Islamisti zas a znova priznali zodpovednosť

28.03.2024 16:36

Za útok v koncertnej sieni v Krasnogorsku na predmestí Moskvy je zodpovedný výlučne Islamský štát, vyhlásil bezpečnostný hovorca Bieleho domu John Kirby.

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Prečo Lukašenko vyvracia Putinovu ukrajinskú verziu teroru? Útočníci z Crocusu chceli utiecť do Bieloruska, tvrdí

Prečo Lukašenko vyvracia Putinovu ukrajinskú verziu teroru? Útočníci z Crocusu chceli utiecť do Bieloruska, tvrdí

28.03.2024 16:00

Diktátor Alexandr Lukašenko svojím vyhlásením, že teroristi od podmoskovskej haly Crocus pôvodne unikali smerom do Bieloruska, podkopal naratív Kremľa o ukrajinskej stope.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 20626x
Priemerná čítanosť článkov: 1289x

Autor blogu

Kategórie