Založ si blog

Archív: marec, 2012

Snívaj so mnou : -)

Verila som že sme spolu, ale nie sme. Verila som že ísť bez teba je lepšie, ale nie je.. Nič nie je tak ako sa zdalo. A preto som v tom istom, snáď nie natrvalo. Dúfam že raz pôjdem ďalej a neobzriem sa nazad. Že neoľutujem nič z toho čo sa stalo. Ak myslíš že to bude iné ver, že čas v tomto prípade neplynie. Preto vravím zostaň! Ver v to, čo nás spája a hreje, ak […]

Pokračovanie článku

Mrak na obzore?

Zdalo sa mi, v lese kracala som a svojimi snami delila som sa s tym hustym porastom co sa tam ukryva, on to znesie, jemu sa zverim, s laskou k tebe, Plavam lesom , vidim hviezdy , mesiac a teply vanok citim v tvari, prijemne teplo obali telo, prijemny pocit zo sna ktory snivam, s tebou som v nom ina, dal si mi ho ty. Nikdy som nevidela tak ako vidim teraz, zivot zacina ci konci? Dieta caka , […]

Pokračovanie článku

Havraní hriech

Tvoje vlasy, šuchot perín, všetkému teraz verím. Tvoje oči.. vesmír mlčí. Tvoje pery, vôňa, dych, krása, slnka dotyk zdá sa. Tvoj úsmev, asi ….umriem. Z Teba. Láska. Voňavá. Zrnko piesku, v srdci triesku , priletel havran, z veľkého kŕdľa vrán. Prisadol k nám , ja zrazu ho mám,. Neskutočný z neba dar. Pokoj ,budeme tam , neváham , čakám.

Pokračovanie článku
786. deň: Rusko zaútočilo na čiernomorský prístav na juhu Ukrajiny, potvrdil Zelenskyj

786. deň: Rusko zaútočilo na čiernomorský prístav na juhu Ukrajiny, potvrdil Zelenskyj

19.04.2024 06:15

Raketami zasiahli prístavné zariadenia. Ráno boli ostreľované mestá Dnipro, Kryvyj Rih a Synelnykove.

V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu. USA o útoku vedeli vopred, zaznelo na G7

V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu. USA o útoku vedeli vopred, zaznelo na G7

19.04.2024 05:45

Izrael v noci na piatok zaútočil na Irán ako odvetu za jeho úder, uviedli pre americké médiá nemenovaní predstavitelia USA.

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

19.04.2024 10:20

Podľa ukrajinskej vojenskej rozviedky (HUR) bol bombardér zostrelený v oblasti 300 kilometrov od Ukrajiny.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 20668x
Priemerná čítanosť článkov: 1292x

Autor blogu

Kategórie