Založ si blog

Mrak na obzore?

Zdalo sa  mi,

v lese kracala som a svojimi snami delila som sa

s tym hustym porastom co sa tam ukryva,

on to znesie, jemu sa zverim,

s laskou k tebe,

Plavam lesom , vidim hviezdy , mesiac a teply vanok citim v tvari,

prijemne teplo obali telo,

prijemny pocit zo sna ktory snivam,

s tebou som v nom ina,

dal si mi ho ty.

Nikdy som nevidela tak ako vidim teraz,

zivot zacina ci konci?

Dieta caka , male stvorenie ..sen,

ano zivot zacina,

a ci s tebou alebo bez teba,

milovat ta budem pokial len viem.

Nemozes si priat viac ako nas,

ako to co mas.

Ano som uletena,

lebo dam ti co ches ,to co nemas a ja ti  ju dam tu inuuu , zasluzis si ju,

nemozes svietit len na moju cestu.

To viem. Svojimi snami sa prehrejem.

Ty chod…tam kde ti ziadne mraky nevstupia na obzor.

 

 

Nie si

05.12.2012

Keď ťa vidim som celá bez seba, ked ťa neviem láska, som necelá,nekompletná, neveselá, prečo som tak nesmelá,keď pozerám na teba, keď som sama bez teba…. Povedz prečo mi chýbaš, prečo jager nezmije tvoju tvár, prečo jager neukáže mi nový smer, prečo mám pocit že niekde s niekým si? Ja milujem ťa a ty? inde s inou si. To čeliť osudu musim naveky…? Odišiel [...]

Na konci

14.10.2012

Cítim sa fajn, pri sebe ťa mám, tá chvíľa vzácna ako každá, keď som s tebou..keď cítiť že život má zmysel. Sedíš tu len tak, a ja? Ja len tak pozerám na teba, celá bez seba. A viem tisíckrát že rada ťa mám a poznanie nestačí , je to tak nestačí lebo ja NAOZAJ rada ťa mám. No ty chceš byť sám.

Zostanem tu

14.10.2012

Moja chyba. Znova a znova citim to v sebe. Zda sa ze je to nemenne. Neverila som ze to moze tak byt. Ale nedokazala som to ovplyvnit. Vlny emocii co citim pri tebe, co pulzuju mi v tele. Staci jeden pohlad do tvojich oci. Mam pocit ze sa mi vsetko toci. Ako je to mozne?Ako sa to stalo?ako to ze mam v sebe tolko citu k tebe? Tvaris sa ze to nic nie je. Zijem s tebou a bez teba. Ten pocit [...]

veliteľská budova, Banská Bystrica

Pôsobili v nej povstaleckí hrdinovia Golian a Viest. Veliteľskú budovu rezort obrany vynoví za takmer 13 miliónov

24.04.2024 07:00

Je dôležitou súčasťou našej histórie a zaslúži si pozornosť, zhodujú sa Banskobystričania pri pohľade na tamojšiu pamiatku v podobe Veliteľskej budovy.

vojna na Ukrajine, Kyjev, cintorín

ONLINE: Rusi obišli nedávno vybudovanú ukrajinskú obranu. Balík pomoci schválil aj americký Senát

24.04.2024 06:00

Dobytie Očeretyne znamená, že sa Rusku podarilo obísť severné krídlo nedávno vybudovanej ukrajinskej prednej línie, vrátane mínových polí a zákopov.

Martina Šimkovičová, Robert Fico

Zmeny pre RTVS. Narazí zákon na Čaputovú alebo sa čaká na Pellegriniho? Šimkovičová ešte nemá meno nového riaditeľa

24.04.2024 06:00

Nový zákon o STVR dostal od Legislatívnej rady vlády zelenú. Vláda má o ňom rokovať na výjazdovom rokovaní.

Ukrajina, Charkov

Dokážu zastaviť Rusov? Západné zbrane prídu, ale Ukrajincom chýbajú vojaci, obávajú sa experti

24.04.2024 06:00

Prichádza západná vojenská pomoc pre Ukrajinu neskoro? Rusko dokázalo za posledné mesiace na bojisko posielať stále viac mužov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 20672x
Priemerná čítanosť článkov: 1292x

Autor blogu

Kategórie