Založ si blog

Zostanem tu

 

Moja chyba. Znova a znova citim to v sebe. Zda sa ze je to nemenne.

Neverila som ze to moze tak byt. Ale nedokazala som to ovplyvnit.

Vlny emocii co citim pri tebe, co pulzuju mi v tele.

Staci jeden pohlad do tvojich oci. Mam pocit ze sa mi vsetko toci.

Ako je to mozne?Ako sa to stalo?ako to ze mam v sebe tolko citu k tebe?

Tvaris sa ze to nic nie je.

Zijem s tebou a bez teba.

Ten pocit zostava,  ty odchadzas a ja ostavam…

Nie si

05.12.2012

Keď ťa vidim som celá bez seba, ked ťa neviem láska, som necelá,nekompletná, neveselá, prečo som tak nesmelá,keď pozerám na teba, keď som sama bez teba…. Povedz prečo mi chýbaš, prečo jager nezmije tvoju tvár, prečo jager neukáže mi nový smer, prečo mám pocit že niekde s niekým si? Ja milujem ťa a ty? inde s inou si. To čeliť osudu musim naveky…? Odišiel [...]

Na konci

14.10.2012

Cítim sa fajn, pri sebe ťa mám, tá chvíľa vzácna ako každá, keď som s tebou..keď cítiť že život má zmysel. Sedíš tu len tak, a ja? Ja len tak pozerám na teba, celá bez seba. A viem tisíckrát že rada ťa mám a poznanie nestačí , je to tak nestačí lebo ja NAOZAJ rada ťa mám. No ty chceš byť sám.

Ake to bolo krasne. ..

02.06.2012

Ake to bolo krasne ked vsetky staty patrili len sebe, ked kazdy mal svoje zvyky, tradicie, ked pre kazdeho bol iny kraj a iny mrav niecim vzrusujucim. Ano, aj teraz mame svoje zvyky , svoju kulturu, ale uz to nie je to co byvalo. Ked Slovaci boli Slovakmi, ked Greci boli Grekmi , ked Spanieli boli Spanielmi, Taliani talianmi, atd, ked sme odmietali americku kulturu, ked sa nikto nenahanal za [...]

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

polícia oživovanie

VIDEO: Išlo o sekundy. Petržalskí policajti nezaváhali, zachránili život mužovi

25.04.2024 18:00

Policajti sa pristavili pri dopravnej nehode, keď si zrazu všimli na zemi muža v bezvedomí.

jazierko, záhradné jazierko, zima, mráz

SHMÚ: Na celom Slovensku sa v noci môže vyskytnúť prízemný mráz

25.04.2024 17:18

Slovenský hydrometeorologický ústav vydal výstrahu prvého stupňa.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 20679x
Priemerná čítanosť článkov: 1292x

Autor blogu

Kategórie