Založ si blog

Súčasnosť

Buď tou čo otvorí oči,

až sa nám z toho hlava zatočí,

buď tu s nami ,

tá istá a pravá

silná a krásna.

 

Nevidím späť,

pozerám vpred,

chcem  žiť  svoje.

 

Chcem žit Teba .

 

Deň čo deň,

každú minútu.

Bez lásky nechcieť

prežiť čo len sekundu…

 

 

 

Nie si

05.12.2012

Keď ťa vidim som celá bez seba, ked ťa neviem láska, som necelá,nekompletná, neveselá, prečo som tak nesmelá,keď pozerám na teba, keď som sama bez teba…. Povedz prečo mi chýbaš, prečo jager nezmije tvoju tvár, prečo jager neukáže mi nový smer, prečo mám pocit že niekde s niekým si? Ja milujem ťa a ty? inde s inou si. To čeliť osudu musim naveky…? Odišiel [...]

Na konci

14.10.2012

Cítim sa fajn, pri sebe ťa mám, tá chvíľa vzácna ako každá, keď som s tebou..keď cítiť že život má zmysel. Sedíš tu len tak, a ja? Ja len tak pozerám na teba, celá bez seba. A viem tisíckrát že rada ťa mám a poznanie nestačí , je to tak nestačí lebo ja NAOZAJ rada ťa mám. No ty chceš byť sám.

Zostanem tu

14.10.2012

Moja chyba. Znova a znova citim to v sebe. Zda sa ze je to nemenne. Neverila som ze to moze tak byt. Ale nedokazala som to ovplyvnit. Vlny emocii co citim pri tebe, co pulzuju mi v tele. Staci jeden pohlad do tvojich oci. Mam pocit ze sa mi vsetko toci. Ako je to mozne?Ako sa to stalo?ako to ze mam v sebe tolko citu k tebe? Tvaris sa ze to nic nie je. Zijem s tebou a bez teba. Ten pocit [...]

rafah, stanový tábor, pásmo gazy

Palestínčania hlásia mŕtvych po izraelských úderoch v Rafahu a na severe Gazy

29.04.2024 06:11

Izraelské útoky na domy v Rafahu a v Pásme Gazy zabili viacerých Palestínčanov a mnohých zranili, uvádzajú miestne zdroje.

pellegrini, vila na slavíne

Prezidentské bývanie sa hľadá desaťročia, Pellegrini dedí veľký hriech svojich predchodcov. Čo hovorí úrad a analytik?

29.04.2024 06:00

Bezpečnostný analytik aj Úrad na ochranu ústavných činiteľov uviedli, že vlastné bývanie je potrebné aj kvôli incidentom. Je otázne, či sa budúci prezident Peter Pellegrini bude touto dilemou zaoberať.

Ukrajina, Bohdana

Expert z Ukrajiny: Rozhodujeme sa, či zachránime mestá alebo vojakov

29.04.2024 06:00

Myšlienka predčasných rokovaní o mieri na Ukrajine nie je veľmi populárna, hoci stále viac ľudí v politickom vedení štátu aj vo verejnosti nad ňou uvažuje.

Dušan Lehotský, učiteľ, tréner atletiky

Vychoval viacerých majstrov ČSSR v atletike: Na školských pretekoch som len čumel. Keď to takto pôjde ďalej, v tridsiatke budú o barlách

29.04.2024 00:00

Dušan Lehotský v Levoči učil telocvik a viedol mladých športovcov 44 rokov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 20703x
Priemerná čítanosť článkov: 1294x

Autor blogu

Kategórie