Nie si

5. decembra 2012, nepriznana, Nezaradené

Keď ťa vidim som celá bez seba,

ked ťa neviem láska, som necelá,nekompletná, neveselá,

prečo som tak nesmelá,keď pozerám na teba, keď som sama bez teba….

Povedz prečo mi chýbaš, prečo jager nezmije tvoju tvár,

prečo jager neukáže mi nový smer,

prečo mám pocit že niekde s niekým si?

Ja milujem ťa a ty? inde s inou si. To čeliť osudu musim naveky…?

Odišiel si moj milý , keď spolu sny sme snili. Preč odišiel si milý keď sme sniť mohli spolu?

Preč odišiel si drahý keď som bola na zemi.

Prečo odišiel si drahý keď mala som zlé sny?

Milujem ťa a ty vieš že strádať je nezdravé,

milujem ťa a ty vieš že strádať je reálne.
Citim tvoju vonu , citim ju pri tvári ,mojej tvári, ktorá blizka bola ti,

teraz neviem čo citiť mám keď nie si sám, keď cudziu ženu máš blizko seba, ked iná moc opantáva teba,

keď nedúfam že vrátiš sa mi späť,

keď sa tvárim že nemôžeš byť so mnou a s ňou zároveň .

Keď….